onsdag 2 oktober 2013

And the winners are...;)

                 
                                      
 Nu har jag dragit vinnarna i min Give Away;

* Lotta Palmgren vann plåtburkarna från Carte Postale

* Anna-Maria med bloggen Ett rött monogram vann den 

marockanska tazzeln

* Birgitta Eliasson vann pennorna från TineK

Grattis till vinnarna, 

& tack till alla er som ville vara med ♥

*****

Onsdag igen, o snart nerförsbacke till helgen;

Nu går veckorna fort i det härliga höstvädret.

Ikväll blir det Bonde söker fru till soffhänget,

men först lite städ o fix!

Ha det gott ♥

Kram 

Fia

                                              

7 kommentarer:

Anonym sa...

Yes!!! Tack så mycket, vad glad jag blir:-D
Mailar adressen till dig!

Kram Birgitta E

Unknown sa...

Tack!! Så fina dom var, blev så överraskad!! Kram 😊

Unknown sa...

Tack!!! Så fina dom var!! Blev riktigt överraskad! :) kram

Fia sa...

Tack själva ♥ Kul att ni kikar in här på bloggen då o då;)) Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Och jättetack!! Vilken fin vinst, så glad jag blev. Underbara färger, ska bli roligt och se den live. Ska leta efter din mailadress nu.
Stor kram
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas jag mailat rätt.
Tittar in och önskar dig en fin helg
Kramar/AM

Unknown sa...

Ha en fin helg. Vilka fina stjärnor du köpt, super.
Kram/
Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...