söndag 2 mars 2014

Morfars väska...


Hjälpte till att röja lite på vinden hemma hos mor & far,

o hittade denna fina resväska som tillhört min morfar Holger ♥



Passade perfekt uppe på klädskåpet i sovrummet...

 

...o suverän att förvara fina inredningstidningar (som är off-season) i!

 Favoritalmanackan i köket kommer från Anne Taintor ♥

 Haha, visst känner man igen sig??


Hittade mitt favortigodis på Lidl, 

o köpte alla påsar som fanns kvar ;)

Godaste godiset alla kategorier, 

smakar papper med surt pulver i.

Yummie!!

*****

Idag kommer en av mina goaste kompisar förbi o fikar,

ska bli mysigt ♥

Ha det gott i snövädret (!).

Kram

Fia

4 kommentarer:

Unknown sa...

Fin glasburk som favoritgodiset ligger i, var en gång i tiden även mitt favoritgodis. Just nu äter jag ju inget söt men det räcker att jag ser olika sorters godis så kan jag känna smaken har jag upptäckt. Går med dessa suringar och lövtunna papperssmaken.
Ha en fin söndagskväll.
Kram/
Berit

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Väskan var ett fint fynd, så fint handtag. Och härlig färg på godiset.
Ha en mysig söndag kväll
Kramar
AnnaMaria

Änglarum sa...

Vilken fin resväska <3 dessutom roligt när den tillhört din morfar! och förvarar tidningarna så praktiskt :) hoppas det blev en riktig gofika...ha en fin kommande vecka!kram Jessica

Änglarum sa...

Vilken fin resväska <3 dessutom roligt när den tillhört din morfar! och förvarar tidningarna så praktiskt :) hoppas det blev en riktig gofika...ha en fin kommande vecka!kram Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...