torsdag 3 juli 2014

Himmel vilken sommar!


Nu när man blivit med hund får man verkligen uppleva sommaren

dygnets alla tidpunkter, i ALLA väder ;))

Finast brukar det vara tidigt på morgonen vid halvsex-snåret,

då skiner solen o daggen glittrar. 

Efter det vet ju alla hur vädret har varit...


Dock har det sina fördelar, 

man hinner ju med mycket inomhus istället.

Koka jordgubbssaft, t ex.

Himmelskt gott ♥



Har njutit av pionerna till sista blomman, 

haglet häromdan sabbade ju den här

pionsäsongen i förväg.


Ett Ernst-ljus har fått hedersplats härhemma,

o ett glas Chianti är ju ett måste då & då;)

Ikväll ska jag njuta av avsnitt 2 med ovan nämnd man,

looking forward ♥

Fina webshopen Biskopsgården har mycket fint,

det här finns på min önskelista (fyller snart år...) iaf;))



Kram 

fia

2 kommentarer:

Unknown sa...

visst har de mycket fint hos Biskopsgården, underbar webbshop. Såå gott med jordgubbssaft, får se om jag skall göra lite saft i år. Jag skall bara njuta och göra det jag känner för inga måsten i fem veckor så vi får se om andan faller på:)
Kram/
Berit

Änglarum sa...

Hej Fia! ja håller med vilken sommar! jag har då inte haft sommar känslan så där som man brukar!sista kvällspassen på jobbet,har det spöregnat(hemtjänsten cycklar så du kan tro det varit blött,sen har det varit kallt brr.men nu så verkar det vända (typiskt man åkt på feber o halsont grr.. Saften ser verkligen "Himmelskt god ut" <3 Trevlig helg önskar jag dig<3 kram Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...