lördag 3 januari 2015

Nu börjar vi från scratch igen


Dukningen till nyår, 

invigning av tallrikar jag köpt på nätrea;)

Loppisbestick i silver ♥


Finaste buketten köpte jag 

(och var med på ett hörn & byggde på;)

på Blomsterliv här i stada ♥


Olivslipade auktionsglas & gardin från Jotex kom väl till pass!


Såklart vi var tvungna att smaka äkta

Smålandsöl ;)

Gott!


Fin & smarrig dessert gjordes av Martina ♥

Vi gör alltid en rätt var, eftersom vi är så många...!


Idag har vi dukat upp fika till maken som 

passat på att fylla år ♥


Tobleronecheesecake (mastig!) och lite goda kakor!


Nu har stora granen flyttat utomhus, 

men jag ville behålla lillgranen lite till ;))


Dock känns det som det är dags att våra till det lite härhemma nu, 

och med de här fina presenterna jag fick på nyår är 

man ju en bit på väg ♥

Kram på er!!

Fia

2 kommentarer:

Unknown sa...

God fortsättning på det nya året!
Hoppas det börjat bra. Vilket jättefint matsalsbord ni har. Tallrikarna är också såå fina även jag har kikat på dem, funderar bara på om de är hållbara. Jag har ju Mateus porslin och de är så vansinnigt ömtåliga, sköra kanter så jag har börjat tröttna på dem och letar efter någon annan sort.
Ha det gott.
Kram/
Berit

Frøken Anker sa...

Dejlige billeder. Og lækkert mad.... YUMMY!
Fine skamler med pels. Min kontorstol har også fået en pels. Det luner så dejligt i stormen.

Hav en dejlig lørdag
Birgitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...