söndag 15 januari 2012

Award o franska dokument




Tjohoo, vad glad jag blir;))

Tack snälla Nelya med bloggen Lavendeldockor,

nu får jag lite ny inspiration att fortsätta blogga, trots totalt datahaveri i helgen...!

Uppdraget som medföljer awarden är att skicka den vidare till 5 inspirerande bloggar.
Jag skickar denna söta utmärkelse vidare till 5 bloggare som jag verkligen njuter av att läsa o inspireras av "en masse" <3

* Marie med bloggen Vita Ranunkler
* Bente med bloggen Loftkroken
* Loella med bloggen Loellas Hus
* AnnaMaria med bloggen Ett Rött Monogram
* Berit med bloggen Pärlorna i Mitt Liv

 ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥


 

Här är goaste maken i full färd med att tapetsera mitt franska dokument... ingen lätt uppgift:)


 Herr Moll springer nästan in i tapetklistret,
men nöjer sig med att sätta klorna i mattes äkta matta...


 Tassa relaxar i fönstret, van vid att det händer saker runtomkring:)

 Så här sitter det nya dokumentet i tornet,
det som satt här innan har fått flytta en halv trappa upp..




Här pryder det sin plats numera, tänkte hänga någon trumpetspelande ängel eller nåt annat från taket för
 att få lite liv..det ser aningen stelt ut just nu, mem man kanske vänjer sig;))


Ännu en vecka till ända, skönt att ha första jobbveckan efter nyår avklarad.

Har försökt komma igång att träna också,
släpade upp crosstrainern från källarn där den stått o dammat igen ett tag.

Några turer har det blivit iaf!

Ha det så gott, alla härliga läsare därute <3

Kram

Fia

9 kommentarer:

Drömmar i vitt sa...

Hejsan!
Det blev jättefint med det franska
dokumentet. Ser jättemysigt ut i ditt torn :-)

Ha det underbart!
Anita K

HOUSE of ADELA sa...

Å så fint det blev med dokumentet! Passar så bra i mysiga tornet;)
Vad duktig du är med crosstrainern!
Har oxå kommit igång med lite träning ordentligt...äntligen!

Kramar
Adela

loftkroken sa...

Sååå fint Fia :)) Den likte jeg

Klem Bente

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack Fia att du tänkte på mig och grattis till din award. Vilket underbart fint dukument, har aldrig sett så stort över en hel vägg förut. Superfint!
Kramar
AnnaMaria

Loella sa...

Hej Fia! Grattis till dig och Tack rara för att du tänker på mig med awarden.....inlägg kommer.....:) Gud så fint det där dokumentet är! Det passar bra där i tornrummet...ett sånt skulle jag vilja ha...var har du hittat det?

Kram till dig!
Loellan

Mitt liv som förskollärare sa...

Vilket vackert dokument, har aldrig sett ett förr. Verkligen fint.
Tackar ödmjukast för Awarden.
Kram Berit

Marie sa...

Så vackert ditt nya dokument är, jättefint!

Grattis till awarden och tack rara du för att du tänkte på mig!

Trevlig kväll!
Kram marie

Tina sa...

Grattis till awarden!
Visste inte att dokumentet kom i flera delar, så fint det är!

kramen

Maria sa...

Grattis till din AWARD. Neee dom semlorna lät inte goda, fast man vet ju aldrig, eller hur. ha en go helg från Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...