söndag 12 januari 2014

Så blev det snö till sist ;)

Första jobbveckan avklarad, 

o i helgen använde jag mitt presentkort 

som jag fick i 40-årspresent av goaste väninnan ♥


Blev så glad när jag hittade den,

passar perfekt på bordet härhemma!

Härligt att shoppa när budgeten i övrigt inte

tillåter någon shopping just nu...

*****

Efter en härligt lugn helg ser man ju extra fram emot 

 nästa vecka då det singlar runt snö i luften!

Imon blir det pulkaåkning med 44 förstagluttare

bland annat :D

Ha det gott ♥

Kram 

Fia


9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin, roligt och handla när man har presentkort. Jättekallt och snö här också, snö är ok men inte 14 minus.
Kramar
AnnaMaria

Katta sa...

Härligt att få handla för presentkort så här efter julen fin skål också. Ha det så bra med förstagluttarna och pulkaåkningen i morgon, kram Katta

G:a Affären sa...

Det var en fin present du valde! Januari är inte bara bister i temperaturen, efter jul och nyår känns det i plånboken också.
Ja då går vi in i andra arbetsveckan. Önskar dig en fin start på den!

Kramar
Cia

Änglarum sa...

Hej Fia! så fin keramik kruka eller terrin,är det någon keramiker som gjort den?! Ja nu har vi vinter allt brr,för min del kunde det vara..men för barna så är det skoj ...kram Jessica

Änglarum sa...

Hej Fia! så fin keramik kruka eller terrin,är det någon keramiker som gjort den?! Ja nu har vi vinter allt brr,för min del kunde det vara..men för barna så är det skoj ...kram Jessica

Fia sa...

Hej, o tack för mysiga kommentarer ♥ Jag vet inte vem som gjort krukan Jessica, det enda som står på är "Madonnaer" lr nåt. Ska ta reda på varifrån keramiken kommer egentligen, tror jag har skådat ett liknande fat nånstans också;)Ha det gott ♥ Kram fia

positivttänkaren sa...

Så fin som sagt och jag är glad att du hittade något, fast det är klart var jag väl aldrig orolig över fniss. Kram

Änglarnas hus sa...

Hejsan!!

såå fin ch somsagt..superlyxigt med presentkort så här i slutet av januari!

Ha en mysig helg!! Kram kram Sanne

Unknown sa...

Snön är också här fast det är fortfarande runt en plusgrad så den smälter. Viken fin terrin du har hittat.
Önskar dig en fin helg!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...