tisdag 4 oktober 2011

Utlottning hos mig ♥

Tjoohooo!!!

Nu har antalet besökare här på bloggen med råge passerat 3000, o det är
värt att fira tycker jag ♥

Därför lottar jag ut den här söta anteckningsboken,
fylld av vackra oblekta blad att sätta sin egen prägel på...;)

Hänget vid sidan om är också en vinst,
ett litet "andrapris" i snirkligt vitmålat järn
med små minihängen längst ner.

Vinsterna är alltså en söt anteckningsbok
& ett vackert hänge ♥


Reglerna är enkla:

1 lott:
Lämna en kommentar...
Har du ingen blogg lämna din mailadress.

2 lotter:
Kommentera och länka från din blogg;)

3 lotter:
Kommentera, länka och lägg till dig som följare av bloggen.

4 lotter:
Kommentera, länka, bli följare och skriv om tävlingen i ett inlägg på din blogg...!

Dragning sker den 1 november!!

Skriv i kommentaren hur många lotter du tar.

Lycka till!

Kram

Fia 
Posted by Picasa

57 kommentarer:

Frøken Anker sa...

Hej Fia

Det vil jeg gerne reklamere for. Jeg sætter billedet på min blog.

Hav en skøn aften
Klem Birgitte

Mitt krypin sa...

Vill gärna vara med i din utlottning.
Norpar 3 st lotter och håller tummarna.

Kram Anna

Lisa sa...

Hej.. Självklart vill jag vara med i utlottningen. Tar tre lotter hoppas på tur och önskar dig en underbar fortsatt vecka..

Kram Lisa

Änglarum sa...

Hej! så kul med utlottning!3lotter tack! hoppas allt är bra med dig ;) kramiz Jessica

Tina sa...

Jag vill gärna vara med och pröva lyckan här! Tar tre lotter, tack.

Kram

loftkroken sa...

Hei Fia :))
Så morsomt med utlottning :))
Jeg blir gjerne med :)
3 lodd til meg ,kommentar,link på bloggen og at jeg er følger !

Klem Bente ♥

Loella sa...

Hello! Wiiiiie, kul med utlottning och grattis till dina 3000 besökare, snart är det mångamånga fler....Självklart vill jag vara med och tävla. 3 lotter till mig tack!

Kramen Loellan

HOUSE of ADELA sa...

Såklart jag vill vara med goFia!=)
Stort GRATTIS till alla besökare, det är så roligt när det droppar in fler och fler!;) För mig blir det väl 3 lotter om jag räknar rätt!;D

Kramar och vi ses;)
Adela

Nenna sa...

Vill gärna vara med! :)

Grattis till 3000 besökare!

minuhno@gmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/1-november-utlottning.html

Spacegirl_@spray.se

Agnes och Vendela sa...

Tack, tar tre lotter!
Söt vinst och en gullig blogg!

Hoppas på tur
Kram Agneta

freddesvitahem sa...

Hej söta Fia
Jag är gärna med på din fina tävling och tar åt mig 3 lotter.
Många kramis
Fredde

Anna sa...

Är gärna med och hoppas på turen med en liten lott

hillevianna@hotmail.com

Anna sa...

Tog ytterligare en lott genom att följa din blogg via bloglovin

Gratishav sa...

Grattis med så många besökare!
Jag är gärna med,och tar 2 lotter.

blir följare med bloggnamn gratishav.

Hoppas på tur!
Lili
mail:he-jasmine@163.com

Lisa sa...

Hej igen min vän. Kannan har han köpt på sin Norska auktionssajt. Jag fattar inget men har massor av kartonger hemmma, hhahaa. Ja kannan är superfin men harinte prövat än. Ska ut och hitta lite goa teer tänkte jag. Önskar dig en underbar helg..

Kram Lisa

Shimmerdimmer sa...

Gud vilken fin blogg du har, jag vill också vara med i tävlingen. Hoppas du får en underbar dag. :)

jonna sa...

jag vill vara med :)

jaagheterjonna@hotmail.com

Emma-Lena sa...

Grattis till så många besökare! Trevligt med en tävling. Fin bok. Den vill jag gärna vinna. Tar 1 lott! Hoppas på turen!

pemms66@yahoo.com

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka. Det blir 1 lott för mig.
Trevlig Helg!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Ida sa...

Så himla fina vinster! Hade jag vunnit antektningsboken skulle jag ha den liggande framme så gästerna kan lämna ett avtryck när de hälsar på eller andra tankar som kommer.
Hänget är också jättefint och lättplacerat!

Tack för mig!

MVH
idapida@banck.se

Anonym sa...

Åh! Grattis!

Eftersom att jag är blogglös håller jag tummarna med en lott :-)

Epost: olivia.magdalena88@gmail.com

Bästa hälsningar,
Olivia

nattugglan sa...

ÅHH va fint.. jag vill gärna va med o länkar från min blogg.. blir det 3 lotter då?..

Marielisa sa...

Grattis alla besökare!
Fin tävling du har, jag vill gärna vara med. En lott till mig, tack. :)

Mvh, Mari

ANNIKA sa...

Sååå fint!
Jag följer och får 2 lotter och hoppas...
kram
gustafsson.57@hotmail.com

Mitt liv som förskollärare sa...

Hej!
Skojigt med tävling, så fina saker du lottar ut.
Ljuvligt hänge.
Oj,oj det var många saker att komma ihåg:)
Gör ett försök till fyra lotter.
Kram Berit

Maria sa...

Tänk att jag missat detta....
Tar genast 3 lotter. Så fina saker..håller nu tummar för vinst. Kram Maria

Maria sa...

Jag tar en lott. Det skulle vara bra om man kunde skriva sin e-postadress så att den inte syns! Men här är den i a f: marishkasenator (at) gmail.com

Äppelblom sa...

EN lott till mig, tack!!!
Ha det gott!

Alexandra sa...

Underbart vackra ting att önska sig!

lecx.lundqvist@hotmail.com

Agneta sa...

Jag vill vara med i din utlottning med 3 lotter. Grattis till en fin blogg och många besökare!

Anonym sa...

Gratulerar till antalet besökare :) Jag vill va me i din fina utlottning.1 Lott.
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

Annefia sa...

Vilka fina priser! Jag länkar från min sidebar och vill jättegärna ha två lotter.

Elzie sa...

Vill gärna vara med i din utlottning och tar tre lotter.
Kram Elzie

E-B sa...

Grattis till alla besök på bloggen. Söta vinster du har! Tar två lotter då jag länkat...

Anonym sa...

Tar ett stycke lott och hoppas att det är rätt lott...Kan dock inte bestämma mig om andrapriset eller förstapriset är sötast

Anette sa...

Hallojsan
Nu har jag nästan missat nått,tur jag kikar runt lite :)
Vill såklart vara med i din fina utlottning.
Tar 3 lotter o hoppas på turen.
Ha de så bäst vännen .
Kramar Anette

emma sa...

Åh så kul. Jag kommenterar och börjar följa din blogg så 2 lotter då :) Kram

Lizette sa...

Hej hej.
Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat till tävlingen med bild i sidomenyn på min blogg.

Håller tummarna med 2 lotter

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Gratulerer med alle besøkende:) Blir gjerne med og feirer, og tar 4 lodd:)
Synes du har en kjempeflott blogg, og legger meg gjerne til som følger:))

En finfin uke ønskes deg:)
Klem Marianne

Loppe sa...

Halløøj... 3 lodder til mig...

Fin fin blog du har !!

Klem
Loppe

Har du set min konkurrence ??

Susanne sa...

Hejsan!

Jag e helt säker på att jag tagit en lott på denna tävling förut, men kan inte hitta min hälsning,...så jag testar igen!! :)

Anteckningsboken är ju bara så söt, så man kan ju inte låta bli att ta en lott!!

gotland(at)speedmail.se

Drömmar i vitt sa...

Hejsan!
Självklart vill jag vara med i din utlottning! Jag tar 3 lotter, har kommenterat, länkat och följare är jag sen innan :-)
Kolla gärna in min utlottning oxå:-)
Kram Anita K

Anonym sa...

Jag är gärna med i tävlingen! Kniper en lott.
/Kicki

vartomt@hotmail.com

Rosalinda sa...

Snälla Fia <3

jag vill också vara med i utlottningen, tack.

Hälsningar
ulla64@gmail.com

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

bloggar runt en snabbis=) tar gärna en lott och hoppas att den ger mig lite tur..
kram på dig

Nilsson85 sa...

1 Lott :)

mrcracker.daniel@gmail.com

Mvh Daniel Nilsson

Mie Mari sa...

Jeg blir også med :) Tre lodd.

Anonym sa...

1 lott till mig, hoppas på tur!

vh
Mamma Monika
6048gustafsson@telia.com

suss sa...

Klart jag vill va me!
Tar en lott och hoppas på turen.
mj.sh@swipnet.se
= )

Anonym sa...

Tar gärna två lotter, har satt mig som följare på din blogg.

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Jag är med!

Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Deltar med 1lott och hoppas på tur!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Anonym sa...

Grattis till en fin blogg! Jag vill gärna vara med i utlottningen och deltar med 1 lott.
mvh Siv

ronnb55 (at) hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla! Jag har länkat och får då 2 lotter!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...