söndag 22 juli 2012

Give Away hos mig ♥



Tjohoo, nu har bloggen haft mer än 10 000 besökare--

dags att fira med Give Away;))


Ett av priserna är en vacker mapp med blomtryck, Fleurs Animées ♥


Ett annat är en strut svart kiwite från Sigfrid Rudbergs Diversehandel... gott;)


Sist men inte minst; en liten, söt griffeltavla med zinkram från Miljögården ♥

Samtliga priser är inköpta på Gårdby Café & Lanthandel (Öland).


För att delta i min Give Away kan du göra följande:


Skriv en kommentar ♥

Bli följare av bloggen ♥

Följ min blogg på blogglovin´♥

Länka till min Give Away (översta bilden) från din blogg ♥

Länka till min Give Away (översta bilden) på facebook ♥


Varje ♥ ger en lott!!
Skriv hur många lotter du deltar med,))

Min Give Away pågår till den 15 augusti!



Tack alla ni som följer bloggen trots att jag inte är särskilt regelbunden med mina inlägg...!



Stor kram ♥♥

Fia











17 kommentarer:

loftkroken sa...

Såå fin Give Away :))
Du har en nydelig blogg Fia ♥
Hååper jeg vinner ;)

Jeg tar 3 lodd
kommentar,følger og linker på bloggen min

Bentekram

Unknown sa...

Hej! Va fina skaer du lottar ut, griffeltavlan är hur ljuvlig som helst. Hoppas inte jag är först, känner mig åpen:) Men imorgon blir det landet igen i några veckor helt utan internet så det får bli nu eller aldrig:)
Hmm, hur många lotter, jag är ju följare fast från min andra blogg. Jag vet inte hur du vill räkna.Länkar i varje fall från mina båda bloggar, kanske tre lotter om jag har tur.
Kram och ha det fortsatt gott./
Berit

Tina sa...

Jag är gärna med, nu ska vi se hur många lotter det blir då: kommentar,länkar, är redan följare. 3 lotter, tack! Har inaktiverat mitt fb konto, hinner inte med...

Ha en fin kväll o kram!

Änglarum sa...

Hej Fia! så klart jag är med på 3 lotter i din fin fina utlottning! passar på att fråga om du har några bra övernattningstips på Öland? vi tänkte ta ett par nätter antingen stuga eller B&B men svårt att få uppfattning på nätet,då det finns ett uppsjö! kram Jessica

Parfymista sa...

Kommenterar :-)
Jag följer din blogg på Blogspot
Är följare nummer fem på Bloglovin'
Länkar på min blogg: http://nummernio.blogspot.se/
Så jag tar alltså 4 lotter och hoppas på tur. Vilken vacker bloggdesign du har. Headerbilden på tjugotalsflickan i spagat är otroligt fin!

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Fia sa...

Tack för goa kommentarer, kul att ni är med o tävlar;)) Jessica, luskar lite o återkommer med svar ♥
Kram fia

Rosa i huset i vitt sa...

Hej vill gärna vara med tar 2 lotter ..länkar från mig

Rosa i huset i vitt sa...

Glömde skriva
ha en bra dag
Kram Rosa

Titti sa...

Hej..Vilken fin blogg du har. Jag tävlar gärna så jag tar 2st lotter. Ha en fortsatt fin vecka.

bittan sa...

Fin blogg ! Blev två lotter för mig .
bittan4@gmail.com

Anonym sa...

Jag tar en lott i din fina tävling :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Mandelhjärta sa...

Hej!
Jag provar gärna lyckan med 2 lotter. (Kommentar + länk)
Ha en fin dag! :)

Malin`s Diner sa...

Vilken härlig blogg och utlottning. Tre lotter tack! Följare, länka och kommentar.

Kram Malin

Annika GW sa...

Hej,hej!Här vill jag gärna vara med och jag länkar med bild från min blogg! Hoppas på tur!Kram! Annika
(Ja,det blir väl 2 lotter!)

Annika GW sa...

Hej,hej! Här vill jag gärna vara med och försöka vinna en av dina fina vinster! Länkar från min blogg och hoppas på tur! Det blir 2 lotter! Kram Annika

inga sa...

Congratulations!
Very nice gift, I hope for the best.
3 lotter
hugs
Gerda

Elina sa...

Hej hej! Jag är med och tävlar genom att jag länkat på min blogg. Norpar åt mig två lotter :) Nu hoppas jag på vinst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...