torsdag 21 mars 2013

Kanske resa bort nånstans??


Har tröttnat rejält på vintervädret

(tillsammans med många andra, jag vet;)

o drömmer mig bort till varmare länder...

När vi var på IKEA häromveckan

såg jag denna underbara tapet, 

inspirerande ♥


Kanske resväskorna kommer väl till pass då??


Annars ligger de mest uppe på skåpet för att vara

"til lyst";))

Får önska mig en liten resa i 40-årspresent, kanske?!

*****

Har varit hemma o vabbat 2 dagar, 

umgänge med Agnes varvat med 

a lot of snöskottning o städning förståss...

Skönt att det är fredag imon ♥

Kram 

Fia 

5 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej Fia! ja du en resa vore inte fel :=) helst nu hi hi bort från all snö!! längat verkligen efter våren nu!önskar dig en fin kväll o trevlig helg..kram Jessica

Tina sa...

Låt du dina fina gamla resväskor ligga och plocka fram den tåligaste du har, om du ska resa! Har fått två hårdskal väskor förstörda på ett år, vad pysslar de där bagagekillarna med egentligen? Resa däremot skulle jag lätt kunna göra igen, med lätt packning dårå hihi!

kramen
o ha en fin dag

Anonym sa...

Om 2 veckor åker vi, (min födelsedagspresent). Har aldrig längtat så efter sol o värme som detta år. Riktigt trött på snön o kylan nu. Hoppas snuttan kryat på sig. Hör av oss ang Adams födelsedag, ej bestämt dag. Ha det bäst! Kram svägerskan

Unknown sa...

Fredagen var verkligen efterlängtad den här veckan. Nu skall jag slå mig ner i tvsoffan och bara vila. En resa hade inte varit dumt, för våren verkar ju låta vänta på sig.
önskar dig en fin helg.
Kram goa du!
Berit

Home2tiny sa...

Ja en resa hade inte varit fel. Vill ha sol o värme nu. Vilket underbart svart skåp. Är själv på jakt efter ett skåp, men inte så lätt att hitta det rätta. Ha en fortsatt härlig helg. Kramisar Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...