lördag 7 september 2013

Give Away hos mig ♥


Hurräjj, dags att fira lite igen;))

Nu har antalet besökare på bloggen 

varit över 17 000

o sidvisningarna ligger på över det dubbla!

Värt att fira, eller hur??

Så, here we go;))

För att delta i min Give Away kan du göra följande:


Skriv en kommentar ♥

Bli följare av bloggen ♥

Följ min blogg på blogglovin´♥

Länka till min Give Away (översta bilden) från din blogg ♥

Länka till min Give Away (översta bilden) på facebook ♥

Varje ger en lott!!

Skriv hur många lotter du deltar med,))


Plåtburkar Carte Postale, 

pennor TineK 


marockanskt bokmärke med tazzel!



Ha en härlig söndag!

Kram 

Fia

15 kommentarer:

loftkroken sa...

Hei Fia
Dette blir jeg med på :)
4 lodd til meg : Kommentar,følger,blogglovin og linker

Flott premie!

Klem fra meg!

Unknown sa...

Hej Fia,
Jag är med i din fina utlottning. Jag är följare av din fina blogg sedan tidigare och länkar från min blogg självklart.
Kram
Nelya

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till alla besök på bloggen, jättefina saker du lottar ut. En lott för mig.
Kramar
AnnaMaria

Änglarum sa...

Hej igen! jag kniper tre lotter o håller tummarna ♥ kram Jessica

Unknown sa...

Hej! Vill gärna vara med i utlottningen, följer din blogg har ingen egen men länkar till Facebook! / Lotta

Unknown sa...

Hej! Jag borde vara uppe i fyra lotter, kommentar, delat på fb, följer och gillar på blogglovin! / lotta

Anne-Mari sa...

Hei! Fina vinster. Två lotter tar jag.Mvh.Anne-Mari , annemarigabrielsen@gmail.com

Unknown sa...

Hej!
Oj vad jag missat mycket upptäckte jag nu när jag läste ikapp lite inne hos dig.
Tre lotter blir det då, länka på min blogg. Vem vill inte vinna en tassel, tittade på tasseldrottningen igår kväll för första gången på länge:)
Ha en härlig onsdag.
Kram/
Berit

Frøken Anker sa...

Tillykke med alle de besøgende. Flotte gaver. Jeg vil da gerne deltage. Sætter billedet på min blog - og jeg mener, jeg allerede er følger... må lige tjekke :-)

Minna sa...

Hej och Grattis!
Fin Give Away! Jag är gärna med, 2 lotter.

Anonym sa...

Hej !
Så mysig blogg Du har !
Jag tar en lott & Hoppas på tur !
Må så gott,Kramar
Caroline
kallstorp112@telia.com

Anonym sa...

Quality сontent iѕ the important
to interest the uѕers to go to see the site, that's what this ωeb site is providіng.


Visіt my blog: website

Anonym sa...

Ηey there would yоu mind sharing
which blog platfοгm you're worκing with?
I'm looking to start my оwn blog in the near futurе
but I'm having a hard tіme choosіng between BlogEngine/Wordpreѕs/B2evolutiοn and Drupаl.

The reаson I ask is bеcаuѕe your ԁеsign seems ԁifferent then
most blоgs and I'm looking for sоmething comρletely unіque.
P.S Sоrry for bеing off-topic but I hаԁ to asκ!


my sіte hοmepage - www.youtube.com -

Anonym sa...

Hej;) Jag deltar gärna i din fina utlottning! Jag tar 4 lotter ♥ Kram Birgitta

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har! Jag tar 2 lotter, kommentar + delar på fb. Jag mailar dig! Kramen Sanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...