onsdag 22 januari 2014

Semmeltider


Igår var det Agnes namnsdag, 

så vi firade med blåbärssmoothie, litet paket o biskvi ♥


Tomt i fönstrena är det allt efter julpyntet,

så nu får man fixa till det så det blir lite halvvintrigt/vårigt;))


Smidigaste pannkakorna gör man nuförtiden, 

jag fixar smeten o Abbe steker de mest perfekta, 

tunna pannkakorna!

Blev så nöjd över att hitta salt i snygg förpackning

att det var värt 10 kr extra :D

(Semmelbild lånad online!)

Medans barnen mumsade på namnsdagsbiskvier igår, 

passade Lasse o jag på att ha semmelpremiär ♥

Gott!!

Ha en härlig kväll!

Kram 

Fia

4 kommentarer:

Änglarum sa...

Smaskigt med semlor <3 här har det blivit några st...kul att tom saltburken matchar..trevlig helg Fia <3 kram Jessica

Unknown sa...

Jättefin kruka du köpte för presentkortet. Vi har också haft semlepremier i veckan. Gott,gott.
Kram/
Berit

G:a Affären sa...

Men nu blir jag så sugen på en semla...jag har den premiären framför mig och önskar den var inom räckhåll.
Agnes är ett vackert namn och ska så klart firas! Blåbärssmoothie som är så gott och nyttigt!

Vet inte om jag skrivit det tidigare men jag gillar din header med de lite mystiska figurerna.

Ha en fin helg!
Kramar
Cia

Änglarnas hus sa...

Roligt att du kikade in i min webbutik!Hoppas du gillade den?

Åååå semlor!! Guuu så gott! Har inte smakat på någon i år..ännu..men snart så ;)

må så gott!! Kram kram Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...