lördag 17 september 2011

Love Mateus, mitt tävlingsbidrag!

Här är mitt tävlingsbidrag i
Länna Möblers utlottning;)

Min favoritprodukt är en karmstol från KARTELL som heter Dr.NO.

Kolla vad häftig den är!

Motivering:

Sökte prylar på nätshopen Länna,
inte konstigt jag väljer just denna..
För att hitta en grej
som tilltalar mig,
favoritprodukt vill jag ju känna!

Fann stol Dr.NO från KARTELL!
Suverän när man ej vill va´snäll
o svara YES på allt,
nej slå sig ner helt kallt
o säga: NO! is what I´m gonna tell;)

DrNO--en stol to die for!




Tack för att jag fick chansen att tävla--
underbart att botanisera bland så vackra ting;)

Stor kram


(...with a license to choose;)


2 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

God morgon, vad kul att få vara med i en tävling. Stolen är jättecool. Och så vit förstås. hihi
Ja du jag fick lite andra idéer på korgarna/lådorna.
Tackar för hjälpen ,)
Ha en skön söndag <3 nettan

Anonym sa...

Hej Fia

Vad fint du har det:)
Länna möbler ligger närsgårds där jag bor nu:)

Ha det underbart i det härliga höst vädret

Kramar Marie H Fd jobbarkompis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...