lördag 10 september 2011

Höstmys i bullfabriken



Äntligen bullar hemma igen, har inte hunnit baka några sen början av augusti;))

Fram med ett ljus för stämningens skull... ♥

Lite go´dricka till barnen, en blandning av smultronsaft o smultronläsk!

Fler bullar på fatet, har några sugna barn hemma som gärna nappar åt sig bullar i förbifarten:)

Téet klart, bara att vänta på kaffet till maken också...

Fram med lite pynt, sista frukterna från det knotiga äppelträdet intagna idag...

Äntligen dags för lite höstmys såhär på en lördag.
Lugnt o skönt är det här ikväll, vi sitter redan som soffpotatisar framför TV:n!
Jag är fortfarande lite hängig så då känns det ännu mer berättigat att ligga o kolla på tantTV som Go´kväll o dyl;))

Ha det så gott, och stor kram till er alla ♥

 
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Katta sa...

Hej Fia! Kul att du hittade in till "mej". Dina bullar ser helt fantastiska ut tror jag tar mej en när jag går ;) Och lite av smultronfrycken, mums. Ha en höstmysig lördag, kram Katta

HOUSE of ADELA sa...

Men såååå gott!!! Inget slår väl hembakta bullar?! Jag har säkert inte bakat bullar sen i julas...oj nu får man skämmas;) Här finns en 17åring som vill ha, måste ta mig i kragen;) Kan se ert myyyys framför mig, hälsa mannen!=)

Kramis;)

Lisa sa...

Hej du goa Fia.. Alltid så rar. Oj tänk om man fått vara med på ett bullhörn, ser jättegott ut. Har också köpt hemgjord saft idag på loppis. Mysigt fika ni hade. Gokväll till er...

Kram Lisa

Änglarum sa...

Hej! så mysigt med bull bak o fint du dukat :) duktiga du! ha en fin söndag Fia! kramiz Jessica

Unknown sa...

Detta kallar jag bull-fika!!

Ha en fin söndag, här om an lite grå och trist.
KRAMAR från Västkusten ♥

Fia sa...

Haha, ja det gäller att hålla tungan rätt i mun bara ;))))
Här regnar och åskar det--härligt att tuffa på inomhus!
Kram fia

Tina sa...

Mmm, jag kan känna doften av nybakat ända hit!

kram på dig!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Jag har en liten sak åt dig, kika in... =)

Kram kram

Frøken Anker sa...

Hej Fia

MUMS... det ser rigtigt godt ud. Og ren hygge/kos.

Vi har stablet brænde hele weekenden. Arbejde!!

Hav en dejlig ny uge

loftkroken sa...

Takk for kjempekoselige kommentarer snille du <3<3 Og takk for tipset med bordet :)))
De bullerna såg veeeldig gode ut :)

klemmer

Bente

nicole sa...

fina bilder fia!! :) hoppas att du inte missade mig på idol idag haha ;) puss & kram / nicole :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...