måndag 31 oktober 2011

Lev hur vackert som helst


Vackraste boken--här finns all inspiration som tänkas kan <3


Välkommen in i den allra vackraste av världar...




Tja, vad säger man...;)



 
Boken heter

Romantiska Hem & Inspiration i Vitt,

och är gjord av de estetiska genierna
Ingela Broling o Petra Eriksson.

Go köp it direkt om ni inte har den,

eller var med i deras finfina tävling på

bloggen med det passande namnet Lev Vackert,

så har ni chansen att vinna den...!

......

Ingela o Petra har gjort en bok till som heter Lev Vackert.

Den finns på min önskelista...<3






"Du behöver inte vänta till speciella högtider för att unna dig färska blommor och tända ljus.
Använd gärna vinglas och vackert porslin även till vardags."

Så vackert formulerad...o kombinerat med vackraste bilderna kan man inte annat än
drunkna i den...;)







Precis som man vill ha det;)







En av mina "inredningsbiblar"...<3







"Kreativitet är att uppfinna" --tjohoo!! Då är man uppfinnare också:D






Ingela o Petra har en hemsida på www.levvackert.se, där ni hittar
all info om dem o deras storverk...!

Klicka in nu direkt om ni har tid över...;))

Nytt inlägg kommer imorgon, har äntligen fått upp mina änglagardiner nu!


Stor kram till er alla <3

Fia
















3 kommentarer:

Mitt liv som förskollärare sa...

Ljuvliga böcker, kanske något jag kan önska mig i julklapp av gubben min.
Kram Berit

Frøken Anker sa...

Bogen er en flot bog med mange flotte billeder.
De sidste bøger, jeg har købt, er Vintage by Nina-bogen og Den nye bog fra Jeanne d'Arc. Flotte bøger i hver sin stil.

Hav en dejlig aften
Kram
Birgitte

zockervadd sa...

Kikar in och säger hej:-D

Den där boken vill man ju bara haaaa.... verkar helt underbar!

Fin blogg du har:-D

Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...