lördag 20 oktober 2012

Höstmys i soffan ♥

 
Tröttnade på att få stearin på bord o d hela tiden, så nu åkte loppisbrickan fram....
 
Perfekt att ställa ljusen på ♥

 
Har försökt att höstfixa lite i soffan, med lite gråvita plädar och fårskinn.
 
Fina kudden från Aunt Mollys har fått sällskap av ett gäng kuddar från...

 
---Zelected By House!!
 
Emma Wärnström med bloggen "Emmas Vita Drömmar" säljer Zelected,
 
det finns en himla massa fint ;))

 
Till och med en o annan tazzle lyxar till det lite extra;))


 
Såhär ser det ut i soffhörnan nu,
 
vill ha det ombonat men INTE höstmurrigt..!!

 
****
 
Idag blir det trädgårdsarbete,
 
o sonen ska (under viss protest) utföra 2 timmars dagsverke
 
till förmån för välgörande ändamål..;))
 
Ikväll gör jag nån god kycklingrätt tror jag,
 
ska göra min standardsås till med schalottenlök, grädde, fond o dijonsenap.
 
 
Hoppas ni får en riktigt härlig helg nu ♥♥
 
Kram
 
Fia

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Kudden från A Mollys är underbart fin. Skulle kanske passa även här hos mig. Jag gillar också ombonat men inte höstmurrigt.
hoppas ni har en fin helg.
Kram/
Berit

Anonym sa...

Hej goa Fia! Så fint det blev, supermysigt. Såg krukorna i ditt senaste inslag, de är verkligen maffiga och mycket större än vad man kan tro i katalogen, precis som du skrev. Funderar själv på att köpa två till... Roligt att du blev nöjd!

Kram kram

Emma - Emmas vita drömmar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...