söndag 28 oktober 2012

Une touche de France

 
Ljuvligaste boken av dem alla....

 
...En touch av Frankrike
 
Inköpt på bästa butiken i stada,
 
hos mysiga Malin på Zanslösa!

 
Nu har jag två böcker i min samling från Jeanne D´Darc Living;))
 
dem!

 
Tänk om man fick ett sånt här paket till jul...;)


 
Precis såna här skodder har jag,
 
o förra året fyndade jag skridskor på loppis as well.
 
Bara att härma, således;))


 
Alla bilder utom nr 2 & 3 är hämtade ur finaste boken.
 
Go köp den, vetja!!
 
(Finns i Zanslösas webshop också, iaf än så länge...)--->

 
Vackert, hemtrevligt...

 
....o GOTT!
 
 
*****
 
Ännu en intensiv vecka till ända,
 
o nästa vecka blir det några utvecklingssamtal
 
med min klass,
 
o sen är det looov;))
 
Hur härligt som helst!
 
Nästa
 
lördag o söndag kl 10-15
 
blir det
 
loppis
 
ihop med goaste vänninan,
 
vi ska rensa ut en massa shabby grejer
 
o ha loppis i hennes fina, vitmurade källare.
 
Gott kaffe o chokladtårta
 
blir det också,
 
om ni har vägarna förbi Trädgårdsgatan 3 i Eksjö är ni alla
 
hjärtligt välkomna;))
 
Ha en härlig söndag!!
 
Kram
 
Fia ♥
 


 

1 kommentar:

Tina sa...

Så mycket fin inspiration!
Synd att loppisen är så långt bort...

kram o ha det gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...