söndag 10 februari 2013

* Snöigt *


Full snöträning pågår med Signe, 

som övar sig på att vara ute en liten stund varje dag ♥


Inte alltid det mest behagliga underlaget, 

men spännande är det iaf;))


Nu springer jag in under lekstugan, 

där är det torrt om fötterna...!


Mycket skottande gör att vi håller kropparna i trim, 

men riktigt såhär stor var väl inte snöhögen innan...?!


OMG,

nu har vi också drabbats...


...tänk att tonårsmonstret skulle hitta hem till oss också;))


Härligt med söndag, 

när man vet att en lugn o skön vecka väntar!

Glöm inte att planera in nåt romantiskt till 


Alla ♥ans Dag...!


Kram

Fia

5 kommentarer:

loftkroken sa...

Hei Fia :))

Ta en titt innom bloggen min :))
En overraskelse venter på deg ♥

Klem Bente

Tina sa...

Nu verkar det som om snön o kylan kommer att stanna ett tag framöver. Kul för barnen under lovet förstås...

kraam

Marie sa...

Mina tjejer sitter här bredvid mig och dom nästan bara "dööör" när de ser söta katten. Båda är dock pälsdjursallergiker så de får njuta på håll.

Visst doftar ljusen från Reunion gott. Min favorit just nu är Lavendel vid citronträdet.

Trevlig kväll!
Kram Marie

Katta sa...

Men åhh så söt hon är Signe!! Förstår det känns kallt och otäckt om tassarna men frysa om kroppen borde hon ju inte med den underbara pälsen i allafall :)
Har ni ett tonårsmonster i snödrivan :D Vårt tonårsmonster vägrar mer gå ut i snön ;D Kram Katta

Mira sa...

Vakker Signe, go og tjukk pels i kulden.

Min katt vil også helst være inne.

Hoppet innom din fine blogg.

Ha ein fin dag! Klem,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...