fredag 15 februari 2013

Lovely week ♥


En härligt intensiv vecka har det varit,

o några gemensamma lediga dagar har det blivit ♥

I tisdags åkte vi till Linköping, 

där vi badade äventyrsbad för fulla muggar;))

Så till den milda grad att Lasse o jag blev vrålförkylda (igen...), 

men inte sämre än att vi firade Semmeldan sent omsider 

med semlor o munkar...!!
 


Igår firade vi alla ans dag, 

romantiska tulpaner dan till ära ♥♥


Lite god parfym blev det också, 

härligt med ny vårlig doft ♥♥



Igår åt vi god buffé på Sunrice här i stada, 

riktigt gott med mongolisk mat ♥♥

Senare på kvällen rattade vi förbi Farmor & Farfar, 

o då fick jag denna helt underbara present

Love it!!


Klart katterna ska ha lite extra gott med, 

fast det får de lite varje dag ändå;))

Hängde ut massor av extramat till fåglarna, 

alla ska ju njuta på ans-dagen;))


Bild från vår lilla onsdagsutflykt, 

då barnen körde skiten ur mig genom många 

race upp o nerför backen...!

BRA träning där!!

*****

Hoppas ni alla har haft en härlig vecka, 

med ett litet uns av extra ledighet iaf

Kram 

fia


4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Vilken härlig vecka ni har haft bortsett från förkylning då såklart! Fin doft du köpt dig med:)
Vad gooo du är...klart missarna och fåglarna ska ha lite extra, här fick de 4benta det med:)

Kramar och mysig fredag till dig ♥
Adela

Mitt liv som förskollärare sa...

Massor av fina bilder. Ååå har du tre katter nu? alla i finaste färgen:) jag åkte stjärtlapp i onsdags med barnen på jobbet inte så skönt för svanskotan men det är värt det när man hör deras skratt i backen, såå ljuvliga när de får göra roliga saker.
Hoppas förkylningen är över och att ni får en härlig helg.
Kram/
Berit

Tina sa...

Donuts, mmm! Jag har inte ätit mer än två tårtbitar sedan jul. Mitt eget val och är ganska nöjd ändå. Känner mig så mycket piggare!! Men det såg gott ut...

Ha en fin helg!

Linda sa...

Åh, så gott med munkar. Föredrar det framför semlor.

Tulpanerna var jättefina. Helt klart min favoritblomma. :)

Kram Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...