söndag 27 oktober 2013

Nu börjar det bli lite nördigt;)


Som goa vänninan sa:

"Svart ute, svart inne, svart i ♥ o svart i sinne" :D

Ett fullt naturligt tillstånd!


Nu är vita auktionsbordet sålt, 

så då är det bara stolarna kvar...


Kistan skulle hämtats i fredags, 

men hon som skulle köpa den fick förhinder...

...akut pengabrist, kanske?? ;)


Har pyntat med en stilrenare variant uppe

på skåpet as well, men lite lull-lull måste det ju få va!


Igår var det åka-runt fest här i stada, 

o då var vi barnvakt.

Raskt fick symaskinsbordet rycka in, 

för ett matbord måste man ju ha;))


Genast kom tanken (från ingenstans);

skulle inte bordet va snyggare svart??!

Maken ryckte in som vanligt, 

men jag misstänker att han snart häller färgburken 

över huvet på mig ;))


En liten bonus...

...blir fin i trädgården med minigran i !

*****

Söndag idag, liten verkstad, mycket skrotande ♥

Skönt med en extra timme när man är ledig!

Kram

Fia

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättevacker matsal, jag gillade det bordet du sålde också. Tycker det är jättefint med svart hos andra, men har lite svårt för allt för mörka färger här hemma. Men det kommer bli läckert med det svarta bordet och vita stolar under ljuskronan.
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Ibland ploppar de där braiga idéerna bara upp. Snyggt bord!

kramen

Unknown sa...

Är fint hur som, men jag gillar också svart just nu. jag kanske är lite höstdyster vad vet jag.
Är du ledig? så får du ha en härlig vecka eller det får du naturligtvis ha även om du jobbar. Här har barnen höstlov så jag tänkte att du kanske också...
kram/
Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...