lördag 12 oktober 2013

Mera skörd, svart o promenad ;)


Goaste vännen som vi fick plommonen av, 

frågade häromdan om vi ville adoptera en zuccini;)

Klart vi ville!

Imon ska jag testa att göra en gratäng av den, 

ska kolla upp lite recept på nätet.

(Kronärtskockan ligger endast där för att se snygg ut;)


Dags att måla om halvmånebordet, 

nu blir det svart inom de närmsta timmarna.

Black is back;))

Sen ska jag byta ut de mest romantiska krukorna as well, 

har kikat in lite snygga svarta urnor som skulle passa.


Har putsat fattigmanssilvret idag, 

o Lasse har målat våningsfatet svart.

Bakom fatet döljer sig en blyg tonåring, 

vars porträttfoto från skolan gör mig lycklig ♥

*****

Nu (äntligen lite sällskap!) promenad med maken,

gudars skymning vad mysigt det ska bli ♥♥

Kram!

Fia

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kommer och bli häftigt med svart bord, krukan på bordet är jättefin.
Ha en toppenhelg vännen
Kramar
AnnaMaria
Ps, idag har jag fotat min tazzel

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Fia
Idag har jag en länk till dig, har du tid så kika in på min tazzel.
Stor kram
AnnaMaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...