tisdag 11 mars 2014

Vår!


Som vi har längtat!

I helgen kunde man nästan höra hur det knakade i jorden, 

o upp kom det plantor o knoppar både här o var


Pelagonerna har dragit iväg rejält under sin vistelse

i tvättstugan, så det blev många nya skott att plantera;)



I söndags hade vi lyckan att få låna Sixten några timmar, 

o han fann sig väl tillrätta under sälgen.

Många skogspromenader blev det, alla i familjen
ville ut o trava med charmtrollet;))

Nu hoppas jag att värmen o vårvädret håller i sig,

har haft hänga-ut-tvätten-premiär också--

finns det nåt fräschare??


Kram

Fia...
...med sikte på soffhäng :D

6 kommentarer:

Mormors Fint sa...

Visst var det en helt underbar helg helt fantastisk. Åå jag läste hos en annan bloggerska att hon också plnterat om sina Pelargoner, jag borde också ta tag i det.
Får bli till helgen kanske.
Ha det fint.
Kram/
berit

HOUSE of ADELA sa...

Ljuvligt Fia!!♥
Hänga tvätten ute är ju helt underbart och ett säkert kort!
Jag har solat i linne på balkongen!=)

Kramar i massor!
Adela

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Som alla har väntat på vår iår, känns så skönt nu med solen även om det är kalla nätter. Kommer blomma fint i sommar hos dig.
Kramar/AM

loftkroken sa...

NyYYdelige vår bilder Fia ♥♥
Så vakker plass du bor på,heldige deg :)

KLEMMMMM

Änglarum sa...

Hejsan Fia! ja du våren är underbar!! denna veckan har varit fantastisk på alla sätt o vis! i dag märks det dock att det är annt väder på ingång buuu..o jag ska jobba.Trevlig helg önskar jag dig! kram Jessica

Katta sa...

I dag verkar någon ha lurat vårvädret lite avsides för här bara stormar det, men det kommer nog tillbaka. Vilket sött litet charmtroll som gömmer sig i busken där hos dej :) Kram Katta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...