tisdag 11 mars 2014

Vår!


Som vi har längtat!

I helgen kunde man nästan höra hur det knakade i jorden, 

o upp kom det plantor o knoppar både här o var


Pelagonerna har dragit iväg rejält under sin vistelse

i tvättstugan, så det blev många nya skott att plantera;)



I söndags hade vi lyckan att få låna Sixten några timmar, 

o han fann sig väl tillrätta under sälgen.

Många skogspromenader blev det, alla i familjen
ville ut o trava med charmtrollet;))

Nu hoppas jag att värmen o vårvädret håller i sig,

har haft hänga-ut-tvätten-premiär också--

finns det nåt fräschare??


Kram

Fia...
...med sikte på soffhäng :D

6 kommentarer:

Unknown sa...

Visst var det en helt underbar helg helt fantastisk. Åå jag läste hos en annan bloggerska att hon också plnterat om sina Pelargoner, jag borde också ta tag i det.
Får bli till helgen kanske.
Ha det fint.
Kram/
berit

HOUSE of ADELA sa...

Ljuvligt Fia!!♥
Hänga tvätten ute är ju helt underbart och ett säkert kort!
Jag har solat i linne på balkongen!=)

Kramar i massor!
Adela

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Som alla har väntat på vår iår, känns så skönt nu med solen även om det är kalla nätter. Kommer blomma fint i sommar hos dig.
Kramar/AM

loftkroken sa...

NyYYdelige vår bilder Fia ♥♥
Så vakker plass du bor på,heldige deg :)

KLEMMMMM

Änglarum sa...

Hejsan Fia! ja du våren är underbar!! denna veckan har varit fantastisk på alla sätt o vis! i dag märks det dock att det är annt väder på ingång buuu..o jag ska jobba.Trevlig helg önskar jag dig! kram Jessica

Katta sa...

I dag verkar någon ha lurat vårvädret lite avsides för här bara stormar det, men det kommer nog tillbaka. Vilket sött litet charmtroll som gömmer sig i busken där hos dej :) Kram Katta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...