söndag 6 april 2014

När humlor o bin zzurrar är inpirationen på topp ;)


Jag säger bara Lene Bjerre

Är det inte dejligt?!


Flygfän går alltid hem hos mig, 

både trollsländor, fjärilar o annat.

Fast just nattfjärilar föredrar jag

ljudlösa o i tryck på en o annan kudde;))


Inspo-bilder hämtade från annons inredningstidning hos frisören,

jag tror det var Sköna Hem...

Närmaste återförsäljare av Lene Bjerre 

verkar vara på nätet:



Här ligger det o glittrar på gräsmattan,

innehållet i hemliga paketet för några inlägg sen.

Love it


Till sist:

sötaste påskägget jag sett!

*****

Idag har vi pyntat i trädgården Agnes o jag,

o satt fjädrar i buskar o på dörrkransar.

Solen har visat sig to and fro,

o allting frodas för fullt ;)

Härligt

Nu ska jag ägna mig åt maken som 

slutade snusa för ett par dagar sen,

han behöver allt stöd han kan få;))

Ha en härlig vecka!

Kram

Fia


2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag rökte när jag var yngre, det är tufft och sluta. Men så bra och göra det, heja på till maken. Jättesött påskägg och Lene Bjerre gör jättefina saker. Den kudden har jag.
Kramar/AM
Ps, muffinsen var allt sådär, men jag kände mig nyttig...fniss

Katta sa...

Jag säger som du Lene Bjärre ♥ love :) Så fint alltid från henne. Underbart kattägg :) Lycka till med mannens snusande, hoppas han klarar det. Kram Katta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...