tisdag 31 maj 2011

Vitrinskåpet

Vitrinskåpet som blev en buffe´
Här står en massa festporslin & vardagsglas huller om buller


                          Kopparna är senaste inköpet från Tradera






Ängeln tronar ovanpå skåpet, & det är ganska befriande att den är målad i helt "fel" färgskala;)

















Skåpet var från början tänkt att ha som bokskåp, jag hittade det på rea i en affär i gamla stan.
Men då mitt kök är ganska litet & mitt köpsug desto större dröjde det inte länge förrän jag kom på att skåpet utgjorde suverän förvaring.
Jag har tänkt att arrangera lite snyggare ovanpå & att hänga nåt snyggt i nyckeln på ena skåpsdörren.
Nån som har några tips?
Kram fia


2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilket underbart vackert skåp - och muggarna! =) Tycker absolut att du gör rätt som använder skåpet till porslinet, jättefint.
I mig bor en liten Maria Montazammi och jag tycker därför att en liten tazzel skulle göra sig ypperligt i nyckeln! ;)
Ha en härlig helg.

kram kram

Anonym sa...

Ηi there, І discovегed your web site νiа Goοgle whіle sеaгching
for a similаr matter, your wweb site got heгe uρ,
it seemѕ great. I've boοκmarkеd іt in
my goоgle bookmarks.
Hello theге, ѕimрly turnеd іnto alert to уour blοg thгu Gοogle, and locаteԁ that it's tгuly
infoгmativе. I'm gоnnа wаtch
οut fοr bruѕѕelѕ.
I wіll аpρreciatе fοr thosе
who cοntinue this in futurе. Lotѕ οf folks ωill likely be benefіtеd from yоur ωгiting.
Chеerѕ!

my blοg post - webpage

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...