lördag 10 december 2011

Julstämning

 Mycket silvergläns o ljus....stämning!
 Söta små skridskor har jag köpt på Blomsterliv, hjorten är nylagad i ena hornet;)


 Min fina ljusstake är still going strong för tredje året;)
 Blomsterliv, har absolut de mest kreativa julsakerna!
 Vaxäpplen...<3
 Herr Moll rev ner min fina amaryllis jag fått av svärmor, så en av stänglarna fick bli en snittblomma modell kort.



 Några röd/grå tomtar finns det iaf, till dotterns stora glädje;))

Imorgon är det dags för tredje ljuset,
sen väntar en hektisk Lucia-vecka med firande både måndag i tisdag i skolklasser och en rolig personalfest på torsdag!!

Ha en härligt mysig adventshelg <3

Kram

fia

6 kommentarer:

Tina sa...

Åh, så fint du har pyntat!
Silver, rött och grått är så fina färger.
Tänk, det är redan Lucia i nästa vecka...

kram o trevlig helg

HOUSE of ADELA sa...

Så mycket fint du har Fia! Kan tro att det är julstämning på hög nivå i ert mysiga hus!=) Njut av helgen och lucia sen!

Kramar
Adela

Änglarum sa...

Hej! så mysigt du har hos dig! ljusstaken är ju bara för fin ♥ ha en skön helg kramiz Jessica

loftkroken sa...

Kjempe koselig Fia :))
Ønsker deg en fin helg :))

Klem Bente

Loella sa...

Hej Fia!

Oj vad du har pyntat, inte en vrå är tom tror jag. Finfint gör du också med fina saker...SEr att du har både Emmas keramik och Monika Johanssons, precis som jag har. Älskar dem...
Mycket att hålla i nu dessa tider, lycka till med allt och njut av lucia!

Kramen Loellan

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Så mycket fint du har tagit fram. Här hemma finns också bara några få tomtar men de är å andra sidan mig väldigt kära. =)
Hoppas att du har haft en fin tredje advent.

kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...