lördag 18 februari 2012

Lördagsmys o lite fix


Tjohoo, så var det äntligen lördag med allt vad det innebär ♥


Inledde dan med smarrig frukost, finns inget godare än te o färska frallor;))
Fortsatte sen med piff lite här o var, klädrullade soffan ren från katthår o fick för mig att jag skulle färga de vita filtarna från IKEA gammalrosa ist...


Gick ner i källarn o körde igång, smått förväntansfull.
När jag gick ner 1,5 timmar senare var filtarna fortfarande vita-- färgen bet alltså inte på det materialet;)) Men nu är de rena, iaf:D


Surt väder här idag, regn på snö är ju ingen direkt hit...

Tur det är melodifestival ikväll, ser mest fram emot Björn Ranelid måste jag säga ♥

Ha en härlig kväll!

Kram

fia

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Ja man vet inte riktigt vad man har att vänta av Björns framträdande riktigt;) Kram

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen. Måste börja med att ursäkta att jag kommenterar så sällan, jag ska bättra mig!!
Så synd med färgningen, hade varit fint med lite gammelrosa kan jag tro. Men som sagt nu är filtarna rena, hihi
Ha det så gott !!
KRamkram<3nettan

Tina sa...

Jag var också nyfiken på Ranelid men fick ganska snabbt nog..
Skönt med fix, hoppas dagen bjudit på bättre väder.

Ha det så gott! /Tina

Änglarum sa...

Hej! tittar in o önskar dig en fin Ny vecka ;) kram Jessica

HOUSE of ADELA sa...

Så mysigt du har hemma! Frukosten är dagens bästa mål tycker jag, smarrigt;) Aaahhh gillade Ranelid massor i går!;D Älskar människor som vågar vara den de är och bjuda på det...stark man med mycket kärlek i sig;)

Kramar
Adela

Lisa sa...

Hej fina FIa... Men jisses så himlans snyggt du har gjort på bloggen. Superläckert, så duktig du är. Själv får jag inte till nåt nytt där är ju helt zero på sånt. Härliga bilder hjärtat. Tack för tassen och ha en underbar vecka...

Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...