måndag 27 februari 2012

Häng på


Jahapp, så trodde man våren skulle infinna sig...
Ack, så fel man hade :(

Har fått en hel massa postorderleveranser, bland annat den söta scarfsen till Agnes o tygväskan med volang.
Båda från HM, ska beställa fler små väskor o förvara saker i tror jag <3



Galgen har jag köpt på ett homeparty häromdan, o de ingår i ett välgörenhetsprojekt som heter
"Häng på".
När man köper ett set med galgar bidrar man till att kvinnorna som tillverkar dem ska slippa ett liv på gatan.

***

Så köp lite galgar o häng på du också;))
Ett trepack såna här sötnosar kostar 120 kr, o de är ju såå fina!

Klicka in på länken för att läsa mer;

 



Älskade änglavingar, något malplacé men de hänger på spegeln i väntan på en bättre plats...
Till höger skymtar nyårsklänning från Odd Molly.


Ännu en liten galge, om ni kikar på mitt inlägg från häromdan så ser ni även en variant med lurv;))


Kram på er, hoppas veckan har börjat bra!

***

Fia

2 kommentarer:

Mitt liv som förskollärare sa...

Om man bortser från vädret så har veckan börjat kanonbra:)
Jättsöta galgar och ljuvlig tapet man skymtar bakom spegeln. Jag tycker änglarna hänger så fint där på spegeln.

Hoppas du också får en toppen vecka.
Kram/
Berit

Loella sa...

Jättefint inlägg och för en viktig sak!
Galgarna är vårpigga, och allt med vår nu är välkommet!

Ha det gott Fia!

Kramis Loellan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...