fredag 16 mars 2012

Nu spirar det


Häromdan dök det upp ett spännande paket från Magasin Krantz

(se utlottning i högerspalten!)..

Öppnade upp o fick se denna ljuvliga tingest IRL



Finaste spiran i stada, o mycket större än jag trott!

The bigger the better, som hon sa;))


Testade runt lite var den skulle stå,

senare kan den ju stå ute men än så länge "skyddar" jag den inomhus!


Sydde om ett par gardinlängder så de passade cafégardinstilen i köket,

o där passade vår vän spiran ganska bra;))

Favorittuppen har också fått titta fram, liksom plåtäggen från Greengate.

Härliga vår!!


Kolla lilla fågeln också, har landat på spiran o är tämligen välkamouflerad...


En finfin tvålkopp låg i paketet också,

perfekt med lock så inte tvålarna ligger o dammar till;)


Fina kotten från Blomsterboden får pryda trappen.


Hittade såå söta ägg på Netto (av alla ställen;) för 10 kr styck.

Precis de ljusa pastellerna jag älskar,

o så lite spets o prick ovanpå det.

Kan det bli bättre?!


Nu har vi precis njutit av kinamat, o det börjar dra ihop sig till ett glas rött.

Ikväll blir det lugna gatan,

imon bär det iväg på thailändskt 40-årskalas...!

Ska bli spännande, det blir en ny erfarenhet;)

♥ Ha en härlig helg ♥

Kram

Fia

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh, en sådan kotte vill jag också ha i min trapp när den blir färdig... Det vill säga nästa år då ;). Du är fantastisk min vän.

Frøken Anker sa...

Så mange skønne ting, du har fået i dit hjem. Den første er helt fantastisk. Love it.

Hav en dejlig dag - her har vi regn. Bedre end sne.

Birgitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...