torsdag 13 juni 2013

Snart sommarlov ♥


Igår var det dags för sommarfest  med de goa

barnen i klassen o deras föräldrar.


En härlig kväll ute vid Koporten, 

där barnen sjöng o vi grillade korv på gasolgrill (!).

Har man en kock till klassförälder så har man;))


Jag fick finaste frökenpresenten, 

kolla bara

Från Smått & Gott här i stada, 

har bara goda, vackra smaksensationer. 


Love it ♥♥


Igår var det också dags att skiljas

åt för mig o Anita, 

min kollega som jag jobbat tätt ihop med 

under året...

Sorgligt!

Fick den här söta blomman av henne, 

den står ute på verandan o andas sommarlov

Imon är det skolavslutning!

Kramkram

Fia

4 kommentarer:

Anna sa...

Det var fint! Nästa år ska vi vara med, då hoppas vi att det inte blir dubbelbokad sommarfest.

GLAD SOMMAR om vi inte ses imorgon.
<3

Fia sa...

Japp, nästa år får vi se till att alla kan komma;)) kram o tack, ha en härlig sommar ni med <3

loftkroken sa...

Her ser jeg at de er veldig glad i læreren sin ♥ Så masse flott du fikk :)
God helg Fia ♥
Takk for at du stakk innom meg ♥

Klem Bente

Unknown sa...

Ja nu får man fina sommarpresenter, gulligt av dem med omtanke. Det är lite sorgligt att byta kollegor, skall jag med göra fast jag vet att de nya jag får tillhör några av världens bästa och det skall bli så skoj.
Ha en härlig helg och ett superfint sommarlov önskar jag dig.
Kram/
Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...