onsdag 15 juni 2011

Änglar i tornet

Gårdagens olivkrans i sällskap med...

...änglakort köpt på Petersplatsen i Rom.

Detta Väsen förälskade jag mig i härom julen. Hon hängde och väntade på mig i Butiken i Tenhult.
När hon rör sig fångar hon upp ljuset i spegelskärvorna...


Ett loppisfynd från en husloppis i Kalmar för några år sedan. Från början i grönguld, numera vit med lite guldrester;)


Efter en hektisk dag med frisörbesök för min dotter A + barnkalas för hela slanten har det äntligen blivit lite tid över att sätta sig vid datorn;) Vi har haft flyt med vädret, visst har det varit lite snålblåst men solen har glimtat fram lite då och då, så barnen har fått bada i sjön! Den sedvanliga hopptävlingen gick av stapeln och de flesta ansträngde sig till sitt yttersta för att få till en fullpoängare.
Vi har tryckt i oss hamburgare, chokladbollar, glass, jordgubbar och maränger, & vid hemgång fick varje barn en meter tugummi att njuta av--tyckte det var dags för nåt nytt istället för godispåsen;)
Sov så gott nu, alla söta bloggisar, nu är det TV-time för mig!
Kram fia
Posted by Picasa

1 kommentar:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj!
Härliga somriga bilder! Butiken i Tenhult har jag länge tänkt besöka men jag har fortfarande inte kommit dit än. Väldigt... eh... charmigt litet väsen! =)
Spegeln är ju helt fantastisk, gör sig fint som vit (som det mesta =)
Ha en härlig dag!

Kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...