tisdag 28 juni 2011

Underbara Öland

Här ett litet collage från inköpen i Gårdby häromdan. Franska mjölsäckskuddar (pris 249-299 kr/st, Emma frågade;)
Liten present (chokladpulver o lakrits) till vår goa kattvakt Cicci, örtsax (99 kr) samt detaljbild på tightsen. Först skulle jag ta kort på hela, men då skulle de ta upp plats i hela inlägget:))))

Liten spegel som Agnes ska få i födelsedagspresent. Från Lisbet Dahl, inköpt på DesignGården.

Linslusen Agnes vid Ispe Udde. Den lite mer skygge "tonåringen to be" Abbe flytandes i bakgrunden.

Hela gänget utom jag på baksidan av stugan på Öland. Min brorsa Lasse, Abbe, min man Lasse, Farsan & Morsan.
Observera den goda tårtan, den gjorde morsan för att fira Lasses o min bröllopsdag. Gulligt va?! <3

Nu är Agnes o jag ensamma kvar på Öland, så idag passade vi på att åka till Saxnäs o bada i poolen. Livet är allt bra härligt;)

Stor kram, o missa inte Allsången ikväll:)))
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Frøken Anker sa...

Hej Fia

Sikke skønne sommerbilleder, du viser. Sommervejret er også kommet op til jer. Dejligt :-)

Hav en dejlig sommeraften

pallep34 sa...

Hej på dig din semester firare!!

Hur har ni det i värmen? Det ser ut som ni har det himla gott.

Vi svettas på jobbet än så länge. Jag går på sem på fredag och Palle jobbar en vecka till...

Vi kan väl höras av snart igen?!

Kramar från oss!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj!
Så fina saker du hittat! Tack för prisupplysningen, hoppas jag hittar lika fina kuddar. =)
Ha en fin kväll.

Kram kram

LOPPISLIV sa...

Så mysigt ni har det på öland! Ser härligt ut, och tårtan såg god ut också :-)) Grattis på bröllopsdagen i efterskott. Tusen tack för utmärkelsen, så himla rart av dig, Jag skrev en tack kommentar till just det inlägget också. Ha det nu så härligt och njut av semestern, själv har jag två veckor kvar innan min börjar. Kraaam Paula

Mitt liv som förskollärare sa...

Vilken vacker spegel. Härligt att vara på Öland, där är så vackert.
Kram Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...