söndag 5 juni 2011

Loppisfix

Liten skänk jag fyndade på loppis på Öland häromgången, nu sprutlackerad i vitt

Har provat att dekorera, man får prova sig fram;)

Fin Mors dag present till mig, från Zanslösa Ting, bästa affären i stada´

Absolut senaste loppisfyndet, ska målas & dekoreras;)

Sötaste grodprinsen sitter i dammen på Öland


Nu har jag varit iväg i mina föräldrars sommarstuga på Öland ett par dar, helt underbart att bara komma iväg hemifrån lite.
Jag har varit på loppis tillsammans med min mamma och fyndat, och vi tog en tripp till favoritaffären i Gårdby också. Där brukar de ha inredning, hemkokt saft & allt möjligt, men nu hade de även börjat sälja kläder! Redan utanför dörren till denna underbara butik kände man köplusten komma krypande, och jag hittade en mysig vit blus med en fin underklänning till! En rosenkruka och lite annat smått & gott inhandlades också, bilder på detta kommer...
Efter ett par dagars bortavaro var det skönt att komma hem igen, krama om katterna och pyssla runt lite.
Ha det gott nu, alla livsnjutare;)
Kram fia


1 kommentar:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilken fin skänk! Sprutlackar du själv? Har fått för mig att det är svårt på möbler... Har inte vågat ännu utan håller mig till pensel och målarburk! ;)
Vad skönt att ha tillgång till stuga på Öland, älskar ön!
Ha en fin kväll.

Kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...