söndag 15 april 2012

Agnes skåp


Så har vi kommit till piff-stadiet i Agnes rum ♥

Den roligaste fasen, när allt börjar komma i ordning igen.

Här till vänster ska det bli ett par vita ljusstakar sen (istället för silverasken),

har bara inte hittat dem än;)


Fina provdockan köpte jag till halva priset på Mixin webshop,

kostade 180 kr.

Snygg detalj, o perfekt att hänga Agnes fina halsband på!

De små hattaskarna har hängt med sen "urminnes tider";))



Såhär ser skåpet ut, det blev bra med de hängande handtagen på dörrarna.


Ska sätta in nyckel o tazzel sen med, finns ju att köpa på Zanslösa ♥


Kolla vad mycket som får plats, alla plastbackar med

Petshop, Monster High o you name it...

Suveränt bra, så slipper man ha en massa på golvet.

Lättstädat blir det också, tjooo!!


Böcker o Petshophus i vänsterhalvan.


Serietidningar i högerlådan...


...o pyssel o pärlor i vänsterlådan.

Idag blir det till att fortsätta piffa, ska måla Agnes skrivbordsstol cerise.

Sen har vi köpt armeringsjärn som ska sitta över skrivbordet som en anslagstavla..!

En matta ska in så det blir lite ombonat, o lite snygga kuddar kanske.

Sist men inte minst håller jag utkik efter nåt

snyggt väggord

som skulle kunna sitta över skåpet;)

Fortsättning följer...;)

I eftermiddag bär det av till Olsbergs Aréna här i stan,

för att lyssna på Hemvärnet tillsammans med Triple `n`touch.

Jag ska visserligen stå i garderoben först,

men sen ska jag smyga in o lyssna ♥

Ha en härlig söndag!!

Kram

Fia

3 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så roligt att få piffa ett flickrum! Mina tjejer är ju stora nu och jag har inte längre så mycket att säga till om, hihi!

Kram ♥

Tina sa...

När man kommer till piffet blir man så lycklig, förstår stt du är det när det blev så fint!

Ha en trevlig dag, låter riktigt kul!

Mitt liv som förskollärare sa...

Det var skoj minns jag att greja i tjejernas rum, numera är jag förbjuden att röra något. Passa på att njut av det roliga.
Kram/
Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...