söndag 8 april 2012

Ölandspremiär


Premiärbesök på Gårdby för i år;))
Bästa stället, finns alltid nåt fint att köpa med hem
Har fortfarande inte begripit mig på pajformen ovan,
annat än till dekoration då förstås... ;))


Pastelligt så det förslår, älskar det ♥♥


Lite industri, lite shabby...


Svårt att se skogen för alla träden ibland, man får allt gå runt några varv!


Den franska kyrkoljusstaken reades ut för 995 kr.
Nedsatt nästan 500 kr...





Till slut fick det bli budgetvarianten för min del--
en Jeanne DÀrc Living VÅR
och en finfin zinkkrans.


Kransen fick hänga där jag tidigare haft ett mosshjärta
(som fick flytta ut i trädgården nu;)
Fullt av små söta vita pärlor på, as well ♥

Igår körde vi hem igen i snöyran, detta var den kallaste påsken på länge nere  på Öland;)
Dock har vi ätit gott (mormors mat) och umgåtts,
och en av dagarna rensade vi i trädgården och eldade precis som sig bör.

Hoppas att ni har haft ett par lugna dagar också.
Härhemma pågår full försäljning på Blocket, folk har varit här o handlat o
samtidigt håller vi på med slutfinishen av Agnes rum.

Ha det gott, så hörs vi snart igen ♥

Kram

fia

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Myyyyspåsk trots det kalla vädret ser jag!;) Den butiken måste kollas in i sommar!

Många påskkramar till dig;)
Adela

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj vännen!

Har läst så mycket om detta ställe hos er bloggisar, måste lägga det på minnet! Så mycket fint! =)
Ha en fortsatt glad påsk.

kram ♥

Mitt liv som förskollärare sa...

Såå mycket fint, härlig zinkkrans.
Jag såg att du gillat min fB sida, blev jätteglad. Du är rar, tusen tack!
Visst är de vackra Maine Coon katter, mina är ju ganska små ännu men de växer väl till sig. Ja i ålder menar jag, Leo väger ju nio kilo och det räcker gott och väl.
Verkar som ni haft en härlig påsk, visst är det skönt med några extra dagar ibland.
Kram/
Berit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...