torsdag 12 april 2012

♥ Leila´s


Lite sent omsider har jag botaniserat i butiken "to die for"; Leila´s General Store ♥

Har suttit o avnjutit många avsnitt när Leila julbakar eller är i Frankrike,
för det första hela hennes vackra uppenbarelse och
för det andra den helt underbara interiören.

Har
surat sen förra Danmarksresan
vi var på med familjen för jag inte köpte
den rosaemaljerade kastrullen, o så finns den här,
smidigt online utan varken man eller barn att argumentera med.


**En sådan gåva till kvinnan;))**

Fast den mintgröna var ju ännu snyggare, förståss...

O kolla den här kannan bara

Riktigt bubbelgumsrosa, nästan så man vill ta en tugga!


Finfint förkläde as well,
skulle dock nog hellre vilja ha det där rosa axelbandlösa (som Leila hade för ett par år sen)...

Lite mer husligt med detta mönster, kanske??!

Kolla bara vilka härliga o praktiska pajformar!!

Vill haaaaa:)

Får se till att råka tappa några formar i golvet nu så att behov uppstår att köpa nya---PRONTO!


Har nu plockat runt o försökt få ordning här halva eftermiddan´.
Har väl gått sådär, får fortsätta fräscha lite imon.
Tänkte gå en sväng till Malin på Zanslösa o köpa ett par fina ljus o lite gott te
...lagom fredagslyx!

Kram från mig!!

Fia

3 kommentarer:

Tina sa...

Leila har så mycket fint, jag har kollat in hennes vintage prylar..
Klart du ska unna dig den, superfin!

Ha en fin helg och må så gott!

HOUSE of ADELA sa...

Åååå jag blir helt smågalen av allt fint du visar från Leilas! Mycket jag skulle vilja ha....Testa Malins nya doftljus i små söta burkar....Mmmmmm doftar sååå gott!!

Kramar fina Fia♥
Adela

emmashem sa...

Leila har verkligen jättemycket fint...som man vill ha!!
kram Emma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...