torsdag 6 september 2012

Cupcakes forever ♥

 
Såhär års får man ju äntligen tända lite ljus o frossa i smarriga bakverk igen;))

 
Älskar min cupcake bok jag köpte i Stockholm förra året, den är både snygg & innehållsrik ♥

 
Såhär ska det se ut, man äter ju med både ögat o gommen som bekant;)
 
Just den här cupcaken är en morotsvariant, med cheesefrosting...yummie!


 
Den här ljuslyktan från Walter & Co har jag haft svårt att hitta en plats till,
men så kikade jag in hos House of Adela o fick inspiration (som vanligt) ♥

 
Till höger om lyktan bestickställ o vinställ...

 
...o till vänster nyinköpt glaspelare från Netto (!) tillsammans med mina favvoböcker i köket;
 
Cupcakeboken o Husmorsorna;)
 
Nu till en liten fråga;
 
Vad tycker ni jag ska lägga i de tre glasburkarna??
 
Har funderat på att lägga zinkformar i ett av lagren, men i de andra då?!
 
Tipsa gärna ♥
 
Nu har vi en skön torsdagskväll framför oss, o imon härliga fredag;))
 
Då blir det partaj med 27 st 10-åringar, så det gäller att vila sig iform idag...!
 
 
Stor kram till er !!
 
Fia
 
 

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Tack du goa söting! Du är sååå mysig Fia!;) Fint hos dig som alltid, ditt kök är en dröööööm;) Glaspelaren var ju jättefin! Jag tänker julen såklart och ser mandel, russin, pepparkakor och maränger i den;)) Visst är det fint med Waltherhuset i köket?;)
Oooppsss 27 st 19 åringar....vet inte om jag är avundsjuk i detta fallet...ha ha...jo de är så goa!

Kramar!
Adela

Frøken Anker sa...

Hej Fia

Jeg vil lægge kager og chokolader i de 2 glaskrukker <3

Jeg elsker cupcakes. Og heldigvis bager både min datter og svigerdatter.

PS... fortæl din kollega, at flaskerne er til salg på Frøken Anker ;-)

Hav en dejlig fest :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...