tisdag 25 september 2012

Sötaste kusinen 18 ♥

 
Lite rosa champagne till barnens kusin Nicole som precis fyllt 18 ♥♥
 
Hurra Hurra!!

 
Istället för ett kort; lite storstilad choklad med instoppad sedel på baksidan...!

 
Välmatchat, eller hur??!
 
Guld o rosa, nästan lite kungligt;))

 
Nerproppat i fina påsen:D
 
(Glömde rotera bilden, hihi)

 
Nöjd Nicole bland presenter o blommor
 
Vi fick äta god pastasallad o vitlöksbröd,
 
o sen kom kronan på verket,
 
Pinocciotårta o Dumlekakor!
 
**Mums**

 
Fina blommor i köket, dock inte från oss...;)
 
****
 
Dags för soffläge nu, har varit igång sen kvart i fem i morse
 
(börjar 6.15 på tisdagar).
 
Ha en härlig onsdag, därefter är livet smidigt i veckans "nerförsbacke":D
 
Stor kram
 
Fia ♥

2 kommentarer:

Mitt liv som förskollärare sa...

Gillar nerförsbacken från och med idag, börjar 6:15 på onsdagar. I morgon blir det en utbildningsdag för mig, istället för att vara ledig som jag brukar på torsdagar.Kunskap är ju aldrig fel så hoppas på en intressant och givande dag.
Kram/
Berit

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen! Vilka fina paket, de måste hon ha blivit glad för. =)

Jag har börjat sälja inredning via homeparty för Zelected by Houze. Är du intresserad av en visning? I min blogg hittar du länkar till katalogerna, massor av fint. Kontakta mig på nedanstående mail-adress så får du mer info.

Kram Emma
emma.warnstrom@zbh.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...